keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Heissulivei!

Löysit perille, hienoa.

Mua nauratti aika monessa vaiheessa, kun väsäsin tätä blogia. Avatar olikin gif, joka sopivasti pälyilee ympärilleen hieman epäluuloisena mutta iloinen virne naamallaan. Häntäkin heiluu kuin olisi jotkut metkut mielessä.

Ja blogin otsikko. Random-luola? Mistä mä sen oikein repäisin? Otsikonhan voi vaihtaa vaikka joka päivä, joten ei sen mitään pysyvää tartte olla. Randomia tää tietysti on. Mutta luola? Freud saattaisi sanoa, että etsin alitajuisesti turvaa. Voi olla. Itselleni tuli kyllä mieleen lähinnä jotain supersankarimielikuvia, ja Batmanillähän on se lepakkoluola. Mä asun siis mielikuvissani Random-luolassa. So be it.

Nimimerkkiäkin saatatte ihmetellä. No, silläkin on tarinansa, joka tulee jostain vuoden, puolentoista takaa. Sain uuden kännykän ja sen ruudussa näkyy väkisinkin valittu profiili (yleinen, äänetön tms.). Mua alkoi ärsyttää sen "yleisen" tuijottelu, joten päätin nimetä sen uudelleen. Älkää kysykö miksi, mutta tuntui hyvältä idealta liu'uttaa peukaloa summanmutikassa kirjainten ylitse ja katsoa mitä vastaukseksi tulee. Tuli Mdmm's, ja se on ruudussani lukenut siitä saakka. Takuulla uniikki!

Tää on nyt pelkkä alkujaaritteluteksti, että pääsen muokkaamaan noita ulkoasujuttuja. Mä kerron kohta vähän enemmän että mitä asiaa mulla oikeastaan oli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olipa mahtava ajatus! Kirjoita ihmeessä se tähän: